Mmunvvr bende 21 gün once oldum genel anesteziyle ne bas ağrısı, ne baş dönmesi hic birsey yasamadım aksine aşirı güzel gecti. Kahve yada bitter çikolata falanda yemedim yani başım dönmesin diye yanımdaki spinal olan bayan kaç saat uyuşuk kalmışkan ben kalkmak istedim tabi kaldırmadılar☺ Başın dönmesi yinede normal onun için yanına kahve ve bitter çikolata al gerek duymazsan kullanmazsın ben hoşaftı kayısı suyuydu kutularca içtim bir işe yaramadı ama yinede eve gönderdiler eve geldim iki gün kabızlık ve gaz sancısı cektim en son gaz için aktardan cekilmemiş kimyon, büyük tuvalet için ağlat otu aldım bunları cay yaptım içtim hemen çıktım, aklında bulunsun. Ben depend kullanamadım onun için normal ped aldım yanıma dikiş yerimi acıtti çunkü ve kolay toparlanmak için yapman gereken tek şey ilk gelip seni kaldırdiklari andan sonra aa zaten yürüdüm oturayim artık demeden sürekli yürümek. Ben eve geldigimdede bebegimi emzirdim sütum hemen gelmişti evin içinde durmadan yürudüm ama dimdik yürü hemen toparlayacaksın emin ol☺ Sormak istedigin birsey varsa yardımcı olurum