sağlıklı değil omuriliğe yapılıyor o iğne ve felç olma riskini taşıyor. Zaten doğuma girmeden önce sancıyı mecburen çekiyosun o iğneyi doğuma girince yani doğum başlayınca yapıyolar. Arkadaşıma iki defa yaptılar dozumu düşüktü bilemiyorum ama hiç etkisini göremedim belki bünyeye göre değişiyodur demişti. Kendi doktorumda medipol pendikde onada sordum hiç gerek.yok tavsiye etmiyorum dedi