Acemiianneee aminn cümlemizin benimde etrafında yoktu hep burda dua aldım birsuru arkadaşım.oldu birsurur erken doğum yapan anneyle arkadaş oldum halen 2 yıldır grubumuz var 4 arkadaş konuşuyoruz sağlık sorunu çok vardı ama gelişimi beyinsel olarak cokk şükür sorun yok kuveste sorun cokk yaşadı bir çok kes kalbi bile durdu kuveste çıktığında kalpte delik,ileri derece reflü, fıtık,kalça çıkığı,gözde rop,hormon bozukluğu (halen tedavi altında bu rahatsızlığı 2 yıl ilaç kullandik yeni bıraktık takip altında) bublat aklımda kalan 🥰ama cokkk şükür heosini atlattik şuan dediigm gibi sadece hormon bozukluğu (troid) kalmış oda inşallah bitecek senee moralini yüksek tut ne kadar zaman oldu doğdu minik savaşçı 🥰