nazlianne Gaz problemini önlemek adına doğar doğmaz bir damla soda veriliyormus bebeklere duyaniniz yada Çevrenizde yapan.varmi zararı olmuyor mu cocuga
Deletedmom_26 nazlianne bende duydum bunuda hiç bilmiyorum televizyonda bir doktor söylemişdi hatta tam hatırlamıyorum
Aden nazlianne gazı kaçmış olması gerekiyormuş canım ben duydum denemekte fayda var sınuçta yarım çay kaşığı bile değil içirilecek miktar denetip memnun kalanlar vardı burada
TBBeYzaBT Bende nar suyunu duymuştum bi damla kadar içirince gaz problemi olmuyor, bunu bizzat görümcem denedi fakat bn kendi çocuguma yapmaya cesaret edemem, herkez farklı bişy söylüyor,