imren91 Alfabeta Valla tanıdığım doğum öncesi almadı almadı. Doğumdan sonra midem bomboş deyip fena kilo aldı. Yani öncesi de sonrası da sizin yemenize bağlı😅
prensmusta Alfabeta eğer hamilelik döneminde aldığın kilolar sağlıklı beslenme ile aldıklarınsa gidiyormuş,ama abur caburla alınan kilolar ise biraz zormuş 😬 Ayrıca loğusalık ve emzirme döneminde alınan kilolar biraz kalıcı oluyormuş 😬🙄
minikcasper Alfabeta ödem şişlik gidince kilo gitmiş sanıyoruz şuan da öyle ödem şişlik var vücudumuzda ve kilo sanıyoruz esas kilo belli değil. Doğumdan sonra görecez herkesin farklı yapısı var. Kimi hamile kaldığı kilonun bile altına iniyo bikaç ay içinde.
minikcasper imren91 ay evet siz yazınca hatırladım benim bi arkadaşımda 3 kilo aldım demişti ama doğumdan sonra aldı kiloları çok aldı hemde.
Nursahcan Bunyeden bünyeye degısıyor ama genel olarka gidiyor canım aşırı bi kilo alımı olduysa büyük ihtimal ödemden kaynaklı olmustur ama dogumdan sonra dıkkatlı beslenılırse kilo kalmıyor dıyorlar