Mavininannesiseyda Merhabalar bu buhar cihazlarından almak istiyorum. Hem bebeğim olursa da çok kazım oluyormuş. Kullanan tavsiye edebileceğiniz bir marka var mı acaba ?
Selin59 Mavininannesiseyda yooo herkese lazım olmuyor ki. Kim dedi ki onu? Bebeğimiz astım bronşiolit olursa doktor rapor çıkarıyor alıyorsunuz zaten
Mavininannesiseyda Selin59 ben almak istiyorum yeğenime çok lazım oldu özelde bi serum takmaları zaten iki yüz lira. Doktor da sürekli para vermeyim grip falan durumunda kullanın dedi. Eşimin de alerjisi var lazım olacak o yüzden soruyorum
Hemsiremom Nebulizatör dediğiniz şey astım ve bronşiolit hastalarının ventolin gibi inhaler ilaç tedavisi almak içindir.yani o hastalık dışında kullanılmaz lazım olmaz.ama odayı nemlendirmek için buhar makinesi soruyorsanız ayrı tabi
Mavininannesiseyda Hemsiremom doktora her gittiğimizde nefes açmak için takıyor yeğenim için alın boşa para vermeyin sürekli dedi. Eşimin de alerjisi var ona da iyi geliyormuş. O yüzden soruyorum
Selin59 Mavininannesiseyda omron marka öneriyor uzmanlar. Medikallerde mevcut. Ama doktor reçete yazmadan kullanamazsınız zaten