Ftmm momm1 canım benim kızım var 10 aylık onda hıv agrım olmadı simdi oglum olacak ınsallah aynı sıkıntı ile doktoruma gittim erkek bebegın hamılelıgı zor oluyormuş kasık agrısı normal dedı ondan sordum
momm1 Ftmm he tamam canım yok kız denildi bakalım :) normal deniliyor bu ağrı birde buraya soruyum dedim