Barlisko Acemianne27 çok güzel olmuş çok beğendim değerlendircem bu sayfayı yastık ve battaniyede değilmi acaba
B55 Barlisko evet yaptırdım 275 tl yastık da dahil fiyatı ama ürün pamuk dokusu çok güzel yenidoğan bir bebek için kesinlikle değer en güzel hatıra
Kuzumm23 Barlisko instagramdan 2 sayfa var benim de baktığım ama kumaşları nasıl bilmiyorum 1.minilolabutik 2.mucize bebek
Kuzumm23 Kuzumm23 hastane çıkışı almadım gereksiz buluyorum sadece 1 en fazla 2 defa giyebiliyor o kadar para vermeye gerek yok 5 li takımlar aldım bide iç zıbın aldım 2 tane yeterli diye düşünüyorum
NeslihannK LamRa ben butikbebecik sayfasından 11 li hastane cikisi yaptırdım kuzum 150 tlydi çok kaliteli baskısı kumaşı yıkadım solma vs herhangi bisey de olmadi tavsiye ederim :)
Acemianne27 Susaminannesiii erkek modeller biraz daha asil diye düşündüm 😊 eğer yaptıracaksanız kesinlikle tavsiye ederim 🌸
Busraaa16 Muzicannn kumaşı çok güzel ben model olarak da çok beğendim aslında oldukça açık renk. Hatta daha iyi anlaşılması için beyazın üzerinde fotoğraf çektim.
Muzicannn Busraaa16 gercekten güzelmiş bnde böyle sade bir şeyler istiyorum. Yeni doğmuş bir bebeğe düz beyaz ekru renkleri çok yakışıyor. Hala indirimde mi acaba bakım
Muzicannn Nurr24 dün trendyolda gördüm o markayı. Beyazlı bir hastane çıkısını begendım ama. Fiyatı beni asardı. Güzel günlerde kullanın😇
ulviyedemirbas2 LamRa kaç haftalık hamilesin? Bizde de belli cınsıyetı 4ay oldu bende istiyorum almak cok heyacanlanıyorum ama erkenmı dıyorum acaba🤔
LamRa ulviyedemirbas2 bende 18 hafta olucam Ben yavaş yavaş almaya başladım canım 🤭 değişmez artık inşaAllah