Haticeada aaa günlerimiz aynııı hatta
Umutluuu bende serklajlıyım 🤓 Sürekli yatmamaya çalılıyorum kendime iş çıkarıyorum kızımın kıyafetleri yıkandı ütülendi yerleşti beşiği hazır hastane çantamız hazır erken doğum riskim bar çünkü şimdi yavaş yavaş kış düzenine geçiyorum sürekli yattığımda kemiklerim çok ağrıyo çünkü..Progestan , magnezyum , adalat , ürinonvef ve feramat kullanıyorum onun haricinde iyiyim elhamdulillah 😬