Sumyyeeetrmnoglu bende öyle sanıyordum ama şimdi maşallahımız var kilo boy çok iyi gidiyor. Ve asla şunu yemeliyim bunu içmeliyim demedim. Normal besledim, sütümü içtim, meyve yedim, ekmek az tükettim. Bebiş şuan senin deponu kullanıyor, korkma yani. Ağlıyordum eşime, geçmeyecek bu bulantı, 9 ay kusacakmıyım ben diye. Hatta sanırım 11.hafta falandı, annemde klozetin başında yığıldım kaldım artık gücüm kalmadı kusmaktan, doktorumu aradım acile gittim bir serum yaptılar kendime geldim hemen. Tükendiğin zamanı hissediyorsun zaten, elin ayağın tutmuyor hemen ara doktorunu, serum taktır. Şuan sana anlatınca hatırladım o günleri inan unutuyorsun, hele birde ultrasonda yüzünü net görmeye başlayınca… Herşey uçup gidiyor. Şekersiz naneli sakız al, şimdi aklıma geldi bir süre idare etmiştim.