Bebeğin tekme atınca ya kadar öyle hissediyorsun. Heran iyi mi bişey mi oldu diye strese giriyorsun ama korkma normal. Bende bulantı ağrı hicbise yaşamadım hep panik oldum. İlk tekmesinden sonrada her dk tekme atmasını bekliyorsun ama ilk zamanlar bı kacgunde bir hissediyorsun. Sonra büyüdükçe zaten her gün tekmeliyor. Panik olma emin ol iyidir. Eğer ağrın kanaman yoksa bebeğin iyidir.