denizz89 benim ikinci hamileliğim ilk defa 19+3 gibi hissettim. Ondan sonra 1 hafta kadar hiç hissetmedim eyvah dedim birsey oldu. 3 gündür maslalah cok ıyiyiz dun aksam ilk defa eşim hissetti . Esim kiziiim diye bağırınca nasil tekmeliyor sukurler olsun rabbime 22+3 uz buarada 🤭