Sermec27 “3 bebeğimi kaybetmek üzereyim” demişsin, lütfen bu olumsuz düşünceyi at kafandan. Tahmin edemeyeceğim kadar zor bir süreçten geçiyorsun, dualarım seninle. Ama lütfen, söz en büyük anahtardır, kendi dilinle kapama kapılarını. Allah hayırlısını nasip etsin. Sen iyi ol, iyi çağır ki o güzel meleği, o duysun ve annem beni bekliyor ve buna hazır desin güç bulsun.