Merhaba Anneler 🥳 Nasıl gidiyor sonn haftalar ? Doğum Belirtileri başladı mı ? Biz 38+1 olduk uykusuz geceler başladı hangi tarafa yatsam altta kalan ayağım şişiyor dönerken çok zorlanıyorum 😏 kavuşmak için sabrediyorumm ❤️ Sizlerde nasıl gidiyor ? 😃