mommyjean Merhaba kızlar gebelik testini günün hangi saatinde yaparsam daha iyi sonuç alırım. Eczacı bayan da aç karnına yap dedi.
Anne18 mommyjean canım ben öğleden sonra yok karın ile öğrenmiştim yani varsa çıkıyor illaki ama ne zaman yapayım dersen Sabah kalktığında ilk idrar ile yap bakalım ne cıkacak