SerapUGR Umudumm 8.haftamda duydum canım zaten bebek büyüdükçe kilosu boyu haftasıyla uyumlu olmaya başlıyor ilk haftalar kişiden kişiye çok değişir
deletedmom211 Ikisi 3 aylık diğeri 2 aylık canım boş gebelik ve kimyasal gebelik oldu kimyasal gebelikten sonra o ay kaybettim hamile kaldım yine şimdi 15 haftaligim çok şükür 🤗
Umudumm deletedmom211 canım bişey sorcam boş gebelikte nasıl oldu kaç haftalık öğrendin kanama felan oldu mu
SerapUGR Umudumm inşallah duyarsın 😊 stres yapıp vücuduna kötü sinyaller gönderme stres hastalıklara neden olur. Kalp atısını hamileliğinin her gününde merak ediceksin zaten 🙈
Umudumm SerapUGR aynen öyle doğana kadar merak eder zaten insan sonra doğduktan sonra yine bişey olcak korkusu olur cocuk derdi bitmez 😂
deletedmom211 Umudumm yok kuzum benim hiç bişeyim olmadı sadece bebek yoktu kese boştu kalp atışı yoktu 9. Haftaya kadar bekledim gozukmedi 1 hafta daha bekledim yine gozukmedi kürtaj oldum canin
KBOzturk deletedmom211 canım ben de boş gebelikten çok korkuyorum boş gebeliğinde belirtin var mıydı mide bulantısı veya kasık ağrısı ? 6+6yım daha kalp atışını duymadık bebeği görmedik benim 2haftadır hiç belirtim kalmadı 😢
deletedmom211 KBOzturk hiç bir belirtim yoktu canım sadece ultrasyonda belli oldu içine bole şeyler alma kuzum kötü dusundunmu allah korusun kötü geliyor erken daha duyarsin
KBOzturk deletedmom211 öyle ama düşünmeden edemiyorum canım ayakta fazla kalırsam çok hafif ağrım oluyor onunharicinde afedersin uykuda wc ihtiyacı geldiğinde birden sancı giriyor ve tek belirtim göğüslerde dolgunluk. İnşallah gittiğimde bebeğimizi görürüz 2yıldır Onu bekliyoruz 😔
deletedmom211 KBOzturk anlıyorum sizi canım ben yaşadım bunları ama gör bak çok güzel olacak inş duyacaksiniz