incikinannesi Kızlar memorial Bahçelievler’e gidenler memnunmusunuz hangi doktora gidiyorsunuz muayene ücreti nedir paylaşırsanız benimle sevinirim🤗
applepie ben gebelik için değil ama gebelik öncesi rutin kontrollerim için aylin hanıma gidiyordum. çok memnundum açıkçası. ücret olarak bilmiyorum ama aylin hanımı tavsiye edebilirim. değiştirme sebebim tamamen doğumu başka bir hastanese yapmak istememden
incikinannesi applepie bende memoriali düşünüyorum ama net değilim, siz şimdi doğum için nereyi tercih ettiniz