Valla canım ben 36+6 olduk acı yok ama inanılmaz bi kaşıntı var resmen canımdan can alıyor ne yaptıysam cözüm bulamıyorım enfeksıyon büyük bi ihtimal ilaç kullansam da gecmıyor sürekli tekrarlıyor cunku kaybanm ve görümcemde enfeksıyon var aynı wc yı kullandıgımz ıcın herdefasında bana gecıyor senınki de büyük bi ihtimal enfeksıyondam kaynaklı