Merhabalar . 38+2 deyim son 12 gün nasipse . İlk gebelik olduğu için bilmiyorum , bildiğim her şey okuduklarım , dinlediklerim kadar doğum hakkında . Adet sancısı gibi bi ağrı oluyormus , bel ağrısı falan oluyormuş . Peki nişanı gelmeden doğum olur mu ? Ya da nişan geldikten kaç gün sonra su geliyor ? Bir hafta sonra doğsun istiyorum 😀 ve gerçekten artık ruhen bedenen hamilelikten çıkmak istiyorum . Birbirimize dua edelim ve varsa tavsiyelerinizi alırım . Hayırlısı artık