beste1 Bugün doktora gittim doktora böbreklerimin su topladığını söyledi sağ böbregim aşırı su toplamış Pazartesi ultrason giricem duruma göre bişey takıp suyu boşaltcak herhalde Pazartesi ye kadar ne yapabilirim başına böyle bişey gelen var mı 34+1