Hamilelikde olurmus canım benim de keçe gibi oldu o yumusak saclarım gitti kazık gibi bisey geldi hiçbir ısı duzlestırıcı maşa vs kullanmadıgım halde baya kırık altları bide ombre olunca iyice beter oldu doğum olsun sonra gıdıp kestırıp bakım yapıcam ama hamilelikde sac kırılıp dokulmesı tırnak da uzama içine cokme normalmıs