beste1 Bugün doktora gittim doktora böbreklerimin su topladığını söyledi sağ böbregim aşırı su toplamış Pazartesi ultrason giricem duruma göre bişey takıp suyu boşaltcak herhalde Pazartesi ye kadar ne yapabilirim başına böyle bişey gelen var mı 34+1
UmaysMom beste1 çok geçmiş olsun. Benim de hiç bi fikrim yok, hem post üste çıksın hemde bende öğreneyim istedim. Belirti, şikayet vs var mıydı?
Nursahcan Canım valla hic bilğim yom allah yardımcın olsun post üste cıksın diye cevap verdim malesf bi bilğim yok