Kızlar ilk dozumu 22 de vurulmuştum yarın 2. Dozum için gideceğim 1 ay sonra olmuş oluyor sorum şu ilk doz da hemşire aşı tok karna oluyor yarın gel demişti o an aç olduğun için. Yarın da sabah aç gidip kan tahlili vericem ama virüsten dolayı bi daha gitmek istemiyorum kan verdikten sonra aç karna aşıyı olsam sorun olur mu siz nasıl vuruldunuz ?