dilaradurmazz merhaba,
oncelikle gecmis olsun!
Hamileligimin 5.-6. Ayindayken dediginiz gibi sag kasik agrim olmustu. Tam 1 hafta, her gun dr.’a gittim, muayene ediyordu, bobreklerime bakmisti ultrasyondan, idrar testi filan. Ama o kadar cok agriyordu ki, ilk 3 gun hungur hungur agladigimi hatirliyorum cunku adim atmak buyuk bir eziyetti benim icin. Agri kesici igne vurdu, bide hap verdi, dr. Kontrolunden 2-3 gun sonra yavastan gecti. Doktorun dedigine gore, soguk kapmis olabilir demisti cunku hamileligim biyunca hep sicak basiyor beni ve yazin klimasiz asla dayanamiyordum maalesef. Gece gunduz evde her odada klima acikti, yoksa nefessiz kaliyormusum gibi geliyordu bana.
kisacasi, sicak tutmaya calisin, sicak cay tuketin. Ozellikle bacaklarinizi hep sicak tutun, kalin coraplar filan. InshaAllah en yakin zamanda gecer. Tekrar gecmis olsun