Nur1806 İyi akşamlar hanımlar🌸 8+5 haftalık hamileyim. 3 haftadır kahve rengi akıntı bitmiyor. Sabah akşam progestan kullanıyorum. 3-4 gündür akıntının miktarı arttı. Başına böyle bir şey gelen var mı?
Berfininannesi Nur1806 Bende 8 haftalık hamileyim bende de sarı akıntı oluyo baya fazla normal mi acaba
Serappp14 Nur1806 doktorundan baska dogru tanıyı kımse veremez kimi yerlesme kanaması olurlen kımı düşük tehlıkesı oluyor bendede oldu dusuk yapmıstım ama arkasımda oldu kesıldı sonradan belının altına yastıl koy yat dınlen bol bol sureklıde su iç allahınıznıyle bısey olmaz
Hulyaa46 Nur1806 canım kimi insanda yerleşme kanaması oluyor , kiminde de Rabbim esirgesin düşük tehlikesi olunca kanama oluyor. Bende de kahverengi lekelenme olmuştu ama doktorum progestan iğnesi ve ilaç yazmıştı en iyisi doktoruna git bi baksın burda kimse kesin bişey diyemez sana🙏
LETHE Bende 8+5im 6 haftalikken 1 hafta oldu. 1 haftadir yine lekelenmem var. Doktorum bana miktarı artarsa rengi değişirse hemen gel dedi. Suan ayni seyirde gidiyor. Progestan kullaniyorum bende.
Nursahcan Cnaım bence doktora görün cünkü kişiden kişiye degısıyor kimisndendüşük oluyor allah korusun kimisinde idrar yolunda enfeksıyom o yüzden farklilik gösteriyor mesaa bende suan sarı akıntı sekilnde oluyor ve bu idrar yolumda enfeksıyondam kaynaklıymıs
Farzona Bende de 5-6 haftalikken lekelenmem var tam 1 hafta surmustu. Bol bol dinleyin, dua edin. Simdi 38+2 haftalik olduk. InshaAllah siz de saglikli bir hamilelik gecirip bebeginizi kucaginiza alirsiniz 🤲🏻