Canım normal hastane cantası hazırlıyorsun ben 36+6 olduk
bebek için
2 takım hasten cıkışı
bi kalın bi ince battanıye
biraz bez
emzik biboran nolur nolmaz diye mama aldım
4 adet zıbın
normal bi kıyafet koydum
yelek koydum
corap agız mendılı ter için mendil
ıslak mendıl koydum
alg acma mınderı
müslim bez
kendım için
2 takım gecelık biri alt üst biri elbise (sen sezeryan yapacagın için elbise seklinde al alt üst takım sezeryan yerıne gelir giyemezsın sıkıntı olur )
mesana pedi aldım ki sen bunu almalısm sezeryan yerındne kaynaklı önür kilot seklinde olan dikişe geliyor kullanamzsın
kalın bi hırka koydum yelek koydum iki çift corap terlik koydum iç çamasırı emzirme sütyeni emzirme atletı koydum