CnnTpc Merhabalar arkadaşlar. 28+6 gebeliğim var. Bugün duştan sonra özel bölgemde bir batma hissi başladı. Geçmiyor. Ama kanama falan yok. Acaba doktora gitmeli miyim? Bunu yaşayan var mı aranızda 😢
MystryYYy CnnTpc cok huzursuzsaniz görünün . Ama ben bu tur durumlarda genelde biraz bekliyorum eger devam ediyorsa mutlaka gidiyorum. Suan rahminiz buyuyor ve bebek baskisi artti o yuzdende bole.sikayetleriniz olabilir
Simirna35 Doktorunla mutlaka konuşmalısın, benimde son iki hafta öyle bir his vardı sonra erken doğum yaptım 31+3 de geldiler
CnnTpc Simirna35 çok uzun sürdü mü bu his peki? Acile gitsem anlarlar mı? Zaten progestan kullanıyorum. Doktorum 2 gün önce her şey yolunda demişti . Anlamadım bugün ne oldu. Şu an önereceğiniz bir şey var mı?
CnnTpc MystryYYy ne kadar süre beklemeliyim sizce ? Yani daha önce böyle hissettiğimde progestan başladık şimdi acaba ne olur. İlk gebelik olduğundan çok tedirgin oldum. Daha çok erken ki
MystryYYy CnnTpc ben. İlk gebelgmde hep bole ara ara degisik agri yada batma tarzi şeyler yasardim ama 2 gunu geçti mi devam ettimi hemen gderdm.doktora . Genelde gecer gderdi bende ama seni suan cok rahatsiz ediyorsa icin rahat degilse mutlaka git cnm strese sokma kendini
MystryYYy CnnTpc bu arada erken degil benmde ilk gebelgmse 27 den snra basladi degisik agrilar vs bnm en cok belime vururdu. Bi ara 2 gun yuruyemedgmi blrdm adm atnca cnm acirdi.
MystryYYy CnnTpc dinlen cnm yorulmusta olabilirsin. Baktin gecmedi mutlaka git . Saglikla alalim hepimiz kucaklarmza inşallah.