Fndglc bende oyleyim, gecen bi arkadasa da yazmistim sadece bir gece 4-5 gunluk kabizlik ustune korkunc bir gece yasadim, bayilmak uzereyken esim resmen tuvalette kurtardi, dus falan aldirdi da ertesi gun aksama kadar kendime zor geldim. Yogun Hamilelik belirtisi yasadigim tek olay ama boyle sakin gecirmek daha iyiymis 😅 simdi covid+ im insallah bi sorun yasamadan geciririm. Siz de icinizi ferah tutun doktorunuz her sey yolunda diyorsa kafaniza hicbir seyi takmayin 👍🏻😁