Asliiiiiiiiii42 Sezeryanla daha önce doğum yapanlar bi sorum olacak kaç haftalıkken amelihat günü veriyor doktor ve kaç haftalık olarak doğuyor bebiş 😊
Busbushatun Asliiiiiiiiii42 bu bıraz doktorun tarzı ama eger sıkıntılı bı durum yoksa 38 hafta ıcınde canımm benım doktorum sancı bekleme taraftarı mesela
ozlem-06atli Asliiiiiiiiii42 Doktordan doktora değişiyor canım. Ben 39+1 de sezeryan olacağım. 12.12.2020 de inşallah 🙏
turansmom1 Asliiiiiiiiii42 ben 37+6da oldum doğumum basladığı icin ama eğer baslamasaydı 38in sonunda olacaktım☺
Ozge3747 Asliiiiiiiiii42 Sezeryanlr genelde 38+0 da yapılır. Sezeryan olacağın kesinse istediğin zaman gün verir doktor.
Asliiiiiiiiii42 Busbushatun Anladm hayırlısı olsun inşallah hakkımızda ilk bebiş olunca çok heyecanlı ve meraklı bi bekleyiş oluyor sorup herşeyi tek tek öğrenmek istiyorum 🙈
2-prensesim Benim iki tane kızım var sezeryanla doğdu ve birincisinin günü geçmişti 2. De 38 hafta doğdu bir hafta küvezde yattı zor günlerdi ama yine hamileyim inş günü günümde doğmasını istiyorum
Asliiiiiiiiii42 2-prensesim inşallah gününde olur 🤲 peki bagizi kişiler 34. Haftada gittiğinde yada 35. Haftada amelihat gününü doktorun verdiğini söylüyor bu risk grubundaki kişiler için mi geçerli
Nursahcan Asliiiiiiiiii42 ben daha doğum yapamdım 36+6 normal gözüküyor ama bildiğim kadaryla 38 de sezeryan yapıyorşar eger erkenden söyluyorsa doktor mesala 34 35 de bebek doğum kanalına girmemiş oluypr ve normal dogum yapma durumu olmadıgında sezeryan için gün verıyor ama genel olarka 38 de sezeryan yapıyorlar
Mmunvvr turansmom1 bende ayni sizin gibi olacam.. bi sıkıntı yaşadınız mı bebekle ilgili?, ilk sezaryeniniz miydi ?
Asliiiiiiiiii42 Kubra33 kuveze falan girdi mi 38 itibarı ile küveze pek alınmıyor diye biliyorum ciddi bi sıkıntı olmadıkça
turansmom1 Mmunvvr evet ilk sezeryanım. Hayır tek sorunumuz doktorun söylediği kilodan düşük doğdu birazcık kücük olduğu icin beslenemedi sarılık gecirdi toparladı ama☺
Mmunvvr turansmom1 gecmis olsun, benimde ilk sezaryen olacak korkularim var cok ya bebek kuveze girerse ya ben cabuk toparlayamazsam diye
turansmom1 Mmunvvr bizim haftamiz ilerde küveze alınmaz korkma. Kisiden kisiye degisir ama ben üç gün sonra ayaklandım bir hafta sonunda tüm ağrıların gecmisttk☺