Canım ben bi ara özele gidiyordum orda dogum için anlaşcaktık normal dogum dokuzbın tlsezeryan olursa olursa onbin tl idi ama sezeryanda ekstra biseyler cok cıkıyormus on iki bine vs dk geliyormus hatta gecer falan dedıler özelde sezeryanla olcaksan piraz daha pahalı oluyor ve devlete göre dırek sezeryana slıyorlar normal dogurma ihtimalin olsa da sezeryan tercıhlerınoluyor tsbı doktordan doktora da degısıypr bu