Herkese merhaba :)
5 haftalık hamileyim fakat son 2 haftadır aşırı derecede bulantım var. Günde 3 kere bütün yediklerimi çıkartıyorum ve yataktan kalkamıyorum. Bugün doktor dramamine bulantı ilacı verdi zararı olmaz dedi. Faydasını gören oldu mu ? Bi zararı olur mu bebek için emin olamadım.