Arkadaşlarr ilk gebeliğinde normal yapanlar rica etsem doğum hikayelerini yazabilir mi ? Benimde şuan 35 haftam kızım iyice aşşağı inmiş normal doğum pozisyonununda dedi doktor 31 de dönmüş hala öle bende Allah nasip ederse normal istiym ama ilk gebelik ne yapsamda açılmam olsa neler yaptınızndoğuma yakın