heyymomm Nova Maxi Anne Yanı e bebek bu beşikten kullanan var mı? memnun kaldınız mı yoksa tersi mi çok merak ediyorum. çok da aşırı uygun olmadığı için kullananlardan yorum almak istiyorum. cevap verenlere şimdiden teşekkürler🥰 (resim atmayı bilmiyorum)
heyymomm Bebislerimiz hem sallanıyor hem sabitleniyor boyu yatak boyuna kadar iniyor ve öndeki bariyer aşağı iniyor o inince yatakla birleşik gibi oluyor bir de tekerlekli istediğin yere rahatça götürebiliyorsun içindeki şeyleri de veriyorlarmış iki sene kullanılır dediler bir de. annemle babam alacak beşiği ben de ilkte pahalı dedim ama annem iki yıl kullanılacak bence değil dedi ben de bir şey demedim ama alanlar memnun mu merak ettim değillerse aldırmaya gerek yok diye :)