Eczmery123 Merhaba, Ataşehir Avicenna’ya gidenler memnun musunuz? Normal doğumu destekleyen Doktor ismi önerir misiniz? Muayenelere ve doğuma eş girebiliyor mu? Muayene ücreti ve doğum ücreti nedir? Ultrason cihazları nasıl?
rumeysaa1 Eczmery123 Nuran şengül kıyak’a gidiyorum kendisi normal doğumu gayet destekliyor 😋 onunla normal doğum planladık hatta. Eşler de girebiliyor Muayene ücreti sgk: 140
Eczmery123 rumeysaa1 Nuran hanımı duymuştum. Samimi bir doktormuş. Bir de Tülin hanım vardı sanırım. Doğum ücretini biliyor musunuz?
rumeysaa1 Eczmery123 evet samimi bi doktor 🥰 tülin hanıma da gittim bir kaç hafta oda iyi evet ☺️ Yanlış hatırlamıyorsam sgk olunca 2200 yada 2000 diye hatırlıyorum normal doğumu, sezeryan hakkında bilgim yok☺️
Zinedgu Eczmery123 renklide vsr ama bıze verilen kağıtta sıyah beyaz oluyo ekranda renklı görebiliyorz sadece