elisa_ hamileyken sade soda içildiği zaman bebek doğduğunda gaz sancısı yaşatmıyormuş , benim Doktorum günde 2 kez içebilirsin demişti gerçeklik payı var mıdır sodayla? Genelde yenidoğanlarda gaz sorunu olduğu İçin ebeveynlerin sıkıntı yaşadığını biliyoruz
Splite53 elisa_ ben oğlumda meyveli içtim sade sevmediğim için 1 gün bile gaz sıkıntısı yaşadığımı hatırlamam sodanın etkisinden mi bilmiyorum oğlum bana çekmiş gaz kabız olmaz beni. Gibi pek belkide ondan bilmiyorum
Mehtpsahn_53300 elisa_ banada sadece sade olandan gnde 2 tane içeblrsn demişti ama bn sade hiç içmedim bu zamana kdr sewmem. eşim meywelilerden içiyor gözümün önnde cnm çok cekiyor😣
Bebislerimiz Gaz ile ilgili bisi demedi bana doktorum mineral yonunden zengin oldugu icin gunde birtane içebilirsin dedi
Kbrazs Mehtpsahn_53300 sen neden icmiyosunda ona bakip bakip canin cekiyo anlamis degilim soda sonucta sende ic bu kadar abartmayin herseyi Allah aşkina ölum doseginde hasta degilsiniz hamilesiniz canin ne cekerse ye ic lutfen kendinize işgence cektirmeyin.
Mehtpsahn_53300 Kbrazs sonuçta doktor ne derse ona göre hareket ediyoruz defalarca çocuk doğurmadım bilemem ne yararlı ne zararlı içemezsin dendi ne dendiyse onu yapıyoruz. ölüm döşeğinde değilim ewet ama risklerimiz war neyin iyi neyin zararlı olacağını doktordan iyi bilemeyiz bu kadar abartılacak bi tepki wermenize gerek yok!
Kumruyar Bende her gün bir tane sade soda içiyorum mide yanmasınada baya iyi geliyor benim midem çok yanıyor ve ne zaman icsem yanmasi geciyor