Merveeeeeeeeeeeeeee bende 26 hafta da aynı şikayete doktoruma gittim haftalık iğne bide proteston verdi sabah akşam. Doktorum 35. Haftayı görsek çok iyi dedi… kasılmalar devam
ediyor arada ufak ufak ağrılar ama çok şükür 29+0 haftalık olduk bile içini ferah tut Allah’ın izniyle zamanında sağlıkla doğacaklar yavrucaklarımız. Seni anlıyorum Çok zor bi süreç ben kaç
gün boyunca dokunsan ağlacak gibiydim eş desteği çok önmemli ummarım eşin sana bu süreçte sana çok destek olur. Ben bu zorlu sürecin yanında bide eş stresi çektim ailesinin stresini çektim. ama yavrumla üstesinden geldik sonuna kadar da gideceğiz inşallah. zorunlu şeyler dışında ayakta kalma moral çok önemli moralini yüksek tut kafanı dağıtacak şeyler izle, oku sana ne iyi geliyorsa onu yok kimseyi Umursama ve olumlu düşün…
- birimize dua edelim inşallah