Caglacolak5237 Miniik durum kötüleşiyor olduğunu bildiğim halde günlerce yapamıyorum allah korusun mikrop kaparım diye de korkuyorum bebek için
Miniik Caglacolak5237 yani herşey olabilir benim dediğimi uygulayın daha da lavaboya çıkamazsanız bence Bi doktorunuza danışın
PolatSevda AysuMine araştırmadım hiç sordum içebilirsind dedi kabız olunca içiyorum o an ölüp ölüp dirilmekten iyidir en azından içinde her ne varsada
RDT Caglacolak5237 Bende 30.haftamdayım hamileligin basından beri aynı sorunu yasıyorum. Doktora sordum ac karna ılık suya bal koy oyle ic dedi . Son care ilac verdi zorda kalmadıkca kullanmıyorum. Bitki caylarını da sordum cok önermiyolar. O yüzden kullanmayın derim🥰
Caglacolak5237 RDT benim içtiğimsuyu kimse içmiyordur heralde evde olmadığımız halde litre litre su alıyoruz ama fayda yok 😂 inşallah Doğumdan sonra hepsi geçecek extra mide yanması problemim de var aşırı derecede artık bekliyoruz geçecek diye 😁🤷🏻♀️