Oncelıkle mrb bugun detaylı ultrosana gırdım ve bebegımın sol bacak kemıgınn olmadını ogrendım risklı gebelık bolumune yollandım ve toplamda 4 doktor gordu nolursa olsun o benim bebgım ve evladım kucagıma alıcam allah ızın verırse ama merak edıyorum daha once bebegıne yada yakının bebgı ıcın boyle denelıpte bebgın herseyı tam yada daha sonra kemgı gelısmıs olan varmı yada sonradan ameliyat ettırıp gecer bebgın emeklemesı yurumesı nasıl oluyor bılen varsa lutfen yazabılırmı