Kızlar hasekide ikinci dogumu mu yapacağım normalde aylık olarak 1 doktora gitmeye çalışıyorum bu ay gittiğim doktorun yerine başka doktor çalışıyordu o baktı ama ters bir doktordu doğumla ilgili konuştum 39 da alıyoruz bebeği dediler ben şuan 32 haftaligim 30 dan sonra kontrol süresi nasıl oluyor haseki de yada diğer devlet hastanelerinde ne zaman almalıyım?