Hacer- Ben de 13haftalık grip oldum. Boğaz ağrısı ve öksürük de vardı. 1hafta sonunda elhamdulillah toparladım. Şimdi hafif devam ediyor. Sallama ıhlamur çayına taze zencefil doğrayıp zencefilleri de çiğniyordum. Bana çok iyi geldi bu. Bir de stresipsils pastil aldım vitamin c. O da rahatlatıyor