okuyanannee ben tartiliyorum ama kendimi gormek icin. Kesinlikle yediklerimi kisan biri degilim. Daha saglikli seylere yoneliyorum sadece. Bir akrabamizin esi ciddi takintiliydi, 8ayda 48kgdan 49’a cikmisti ve doktoru cok kotu sekilde azarlayip bunu yapmaya devam ederse bebegin ileride cok ciddi saglik sorunlari olabilecegini soylemisti. Onun kaygisi fizigiydi, bence cok bencilceydi. Oyle bi dusuncedeyseniz psikolog destegi alabilirsiniz, bebeginizi riske atmaya degmez. Ama genel kontrol amacli tartiliyorsaniz sikinti yok. Ben 42 beden gibi olmama ragmen dr um 11 kg ya kadar kilo almami soyledi, diyetisyenim de ayni sekilde. 5ay sabit gittik simdi artik hedefimiz yavas sekilde almak ki bu arada 700gr aldim 15 gunde. Boyle bir duzen oturtabilirsiniz belki kilonuz ve boyunuza gore ama takinti yapmayin, hamilelik gecip gidecek ne de olsa 👐🏼