kızlar kafam karıştı bişey soracağım ben bir ay oldu kan vermiştim aç karnına orda şekerim normal çıktı bu ay da kan verdim ama toktum saat öğlen 2 bucuk falandı aç veya tok oldugumu sormadılar kan verdim bugün sonucu sordum doktor şekerin biraz yükselmiş dedi ama tok karnına vermiştim güvenilirliği konusunda şüphe ettim çünkü sonucu aile hekiminden öğrendim kanı devlet hastanesinde vermiştim.