OOKalp01 Derya1233 kalıcı değil uyurken bacak arasına geniş bir yastık koy uyu bir kaç gün geçiyo bir de yan otur düz yerde oturunca da çok oluyo banada oldu böyle dikkat ettim geçti şükğr
Derya1233 Yasemin301 normal doğum yaptım kuzum 16 gün oldu bugün hâlâ geçmedi ne sandalyeye ne koltuğa düz bir şekilde oturamiyorum :( ağlıyorum artık :( birtek çocuğu emzirirken yan oturuyorum onda da kuyruk kemiği çok batıyor ama mecbur dayanmaya çalışıyorum acıya
Derya1233 OOKalp01 sen düşmüşmüydün canım ? Benim doğum da yamulmus o yüzden korkuyorum zaten ya :( zeytinyağı falan sürüyorum ama ek işe yaramıyor
Derya1233 117146 normal doğum yaptım 2 hafta oldu film çektirdim Kuyruk sokumum yamulmus çok ağrıyor :( hep böyle kalır diye çok korkuyorum ya
Yasemin301 Derya1233 ben hamilelik dönemindesiniz sandim, benim 3. Ayda vardi 1 ay sürdü gecti sonrasi icin fikrim yok bilmiyorum gecmis olsun💁♀️
OOKalp01 Derya1233 gwçmiş olsun cnm , yok ben düşmedim de oturma şeklinden herhalde , kantaron yağı var oda iyi geliyor onu da dene sür olmadı doktora göeün derim
Zekiye079 Derya1233 3 günden beri bende kalça ağrısı başladı geceleri 2 aydan beri bel ağrısından yatamiyordum şimdi de kalça ağrısı başladı sağıma soluma donemiyorum ağrıyor 😤
Esmakolcak Haftaya giriyorum yarın, 2 haftadır bariz şekilde kuyruk sokumu ağrısı yasıyorum, oturamıyorum, ortopedik simit almayı düşünüyorum kullanan var mı,
Derya1233 Esmakolcak ben aldım bende pek işe yaramadı. Kenarda duruyor ama benim durumum farklı yamuldugu için ona bile oturamiyorum . Sen al dene istersen canım