Jdiebsh Genelde geceleri kalcam çok agrırdı bugun gunduz de agrımaya başladı yürürken penguen gibi yürüyorum resmen 😂sizde de varmı boyle şikayetler 😕
Gizocano Jdiebsh 28 haftalığım aynı şikayet bende de var zor toparlıyorum kendimi yürürken magnezyumda işe yaramıyor 😫😂
Jdiebsh Gizocano aynen bende 28+2 deyim 1 2 aydır gecelerı oluyodu şimdi de olmaya basladı cok zor oluyo bi dogsalardı hayırlısıyla ☺❤
Gizocano Jdiebsh bende de yeni şu 3 4 gündür gündüzleri de olmaya başladı gece zaten illa sağa sola yatıcam diye bir tarafım uyuşuyor ağrıyor 😂 amin inşallah sağlıkla kucağımıza alalımda gerisi boş🙏💕