mucizemm01 kızlar ben coronayım bugünden itibaren karantinaya alındım. kasık agrım var eger artarsa ambulansda bakarlarmı ? bebegime ? daha önce düsügüm oldu kalbi durmustu gene ayni risk var korkuyorum