Ya benim bi sıkıntım var buraya yazmıştım hamileliği öğrenince idrar testiden sonra kan testinde betam 177 çıktı 2 gün sonra 221.7 çıktı daha sonra da 387 çıktı tekrar betam düştü 241 çıktı ve bebeğin düşeceğini söylediler bana kanamam oldu 7 gündür kanamam oluyor. Bugün tekrar gittiğimde betam 1500 çıkmış sizce dış gebelikmi bu nedir kanamam da oluyor anlamadım ve çok korkuyorum 😞