Elacagl Hanımlar merhaba ben 19+3 haftalık gebeyim 1 haftadır kasıklarım da ve rahmimde kasılmalar oluyor dün doktora gittim hiç bişey demedi. Sizce normal mi kasılmaların olması
Asx Elacagl haftalardır ağrım var benim de korkuyorum ama doktor sancı görünmüyor sıkıntı yok dedi magnezyum verdi kimi zaman var kimi zaman yok. 18 hafta
icegul Elacagl kasılma tüm rahimdeyse sıkıntı oluyormuş. Sancı ona deniyormuş. Bebeğin bi yerde toplanması yada sertleşmesi kasılma sayılmıyor dedi bans doktorum bu hafta
Elacagl karanim24 sadece yat dinlen dedi ama bana bir açıklama yapmadı yani normal mi kötü birşey mi hiç bişey demedi
Elacagl Asx geçmiş olsun canım benim sürekli var hele ayağı kalkınca afedersiniz rahmin yerinden çıkacak gibi ağrıyor