Kızlar merhaba öncelikle hepinize hayırlı bir şekilde sağlıklı bir doğum dilerim inşallah 🤲🏻 Erkek isminde gerçekten insan çıldırıyor 34 haftalık oldum ve deli gibi isim değiştirip duruyorum. Sizce ZEYNEL nasıl hoş geliyor mu? Aklımda birde ANIL var.