MyLittleHeart 36+4deyiz bu haftalık suyu yeterli haftaya geldiğinde azalma olursa yatış verebilirim dedi doktorum 😱 Çok erken değil mi kafam karıştı hazır değildim böyle bişeye henüz sanırım 🙁
Tugce6374 MyLittleHeart 37den sonra zaten doğum bekleniyor normalde canım kendini korkutma hiç hayırla sağlıkla gelsin inşallah bebeğin ❣️
Meriwa MyLittleHeart siz hazır olmasanız da suyunuz azaldıysa bebek için risk arz eder sağlıkla ikiniz kurtulun önemli değil 37 haftanın altı erken doğum oluyor siz atlatmış olursunuz en azından stres olmayın kendinizi üzmeyin hiç
izmirlih35 MyLittleHeart canım eğer çok azaldysa çocuğu riske atmamak için alabilirler. Zaten 37 den sonra normal zaman. oluyor diyprlar çok takma. Benim tanıdığım da azaldı dediler 2 gün 2 gün beklettiler 39 a kadar sürdü. İnşallah yeterli olur zamanında gelsin bebişin.
HilalG MyLittleHeart Benim de son haftalar suyu azdı 38 de alındı bol bol su için ama ben son zamanlar da çok içmeme rağmen daha da düşmüştü herşey Allah dan üzülme hiç 🤗
Pelinim55 Malesef 36+6 da kontrolüm de suyumun bittiğini öğrendim 1 hafta önce yine kontrol vardı herşey yolundaydı sızıntı şeklinde bitmiş. Sezeryanla alındı bebeğim yoğun bakıma gerek olmadı ama ben üzüldüm erken doğmasına 3 kg doğdu
MyLittleHeart Meriwa inşallah bı sıkıntı olmaz haftaya gitttigimde artık alıştırıyorum kendimi olursa da sağlıkla doğsun inşallah da gerisi önemli değil 🙏
MyLittleHeart HilalG Normalde de çok su iciyorum doktoruma da söyledim etki etmediğini bebeğin artk çişini yapıp o suyu icitigi için belli olmucagını söyledi ne kadar giderse böyle bakalm 😌