Ndy_ ben sushico dan sipariş veriyorum hep pişmiş tercih ediyorum sıcak balıklımpilav tadı geliyor :) çiğ olanını da yengeçli seçiyorum genelde ışıl işlem gördüğü için tamamen çiğ balık tüketemem diye. Hamile değilken tüketiyordum ama hamilelikten sonra pişmişten başka yemedim